27 Mart 2009 Cuma

26.3.9





==Otobüsün camından gördüğü kamyonetin arkasındaki koyunlara yetişemeyeceği için 'zırlayan' oğlan çocuğuna, babasının umarsız kalıp ; 'Bursa'ya uğramazsa Yalova'ya uğrar demesi. Çocuğun zırlamasının kesilmemesi üzerine annenin 'Ama elini ısırır onlar senin' diyerek temelden bir hayvan sevgisi aşılaması... evet doğru bildiniz beni benden aldı.


=='Zırlamak' kısaca konuşmayan insan yavrusu dili demek. Genelini seslilerin oluşturduğu ve bizim bilmediğimiz garip bir alfabeleri var. Gayet güzel anlaşılıp, hatta anlatabiliyorlar,çok gerekirse bizim dilimizden de bir şeyler geveliyorlar biz gerzekler için.Bizse onların alfabelerinin yanından bile geçemiyoruz. Benzetmelerimiz takdire şayan. 'ıngaa' diye ağlayan bi tane olsun bebek gördün mü allasen kandırmayalım kendimizi.

=='Biz' 'onlar' ... kendimi kınadım bildiğin. İnsan hatırlamıyor da olsa geldiği yeri bu kadar unutmaz. Ayıp.


== Size şu anda kafamdan kırk tane senaryo uydurabilirim, siz de fazla türk filmi izliyorsun dersiniz.
Ama uydurmaktan öte bildiğin gerçektir onlar.İçinden kahkahası, tebessümü damıtılmış hikayelerdir.
Oysa 'türk filmi' dediğin 'Gülen Gözler' ' Neşeli Günler' dir. Kahkahası da, nemlenmiş mendili de, çekirdeği-çiğdemi de, ince belli bardağı da, alaskası frukosu,popcornu da ordadır.
Şimdi bir kaşık turşu suyu bulsak, içinde önce kimi boğalım diye ilk kendimizle kavga ediyoruz.

==Sanırım 1 Nisan'dan önce açmayacak hava. Dün gece bildiğin duşa kabini bozulmuş sandım yukardakinin (!) . Yüzüne söylemeye yemedi aşağıdan aşağıdan konuştum.

== Bence seviyor ama beni, sürekli eşeğimi kayettirip sonra bulduruyor. Eşek yoksa da leblebi buluyorum kenarda köşede bi yerde o sorun olmuyor da şikayetim de yok haşa. Tek korkum eşeklerle bu ka haşır neşir olduktan sonra beni cennetlerine de almaları. He ama ' KADİFE CANDIR' o ayrı.

==REjim karşıtı da oldum sonunda. E ama tabi her rejim karşıtı gibi içimden uçukladım tekrar kızartır mı beni diye. Yok ama davamızdan vazgeçmeyeceğiz. KAHROLSUN ALERJİ. Kendini bilsin şaşırmış mast hücreleri, olur olmaz histamin salgılanmaz ki canım.
YAŞASIN GIDALARIN EŞİTLİĞİ.
ayrıca bana kırmızı çok yakışüyür ama o kadar kırmızı da değil.

== Bir ağaç fidesi. Evet uzaktaysan eğer bir anneye verilebilecek en güzel hediye olmalı. Sen yokken ona baksın büyütsün, yeşerince gölgesinde dinlensin diye.
odun modun ama benden hayırlı evlat.

Hiç yorum yok: