26 Mayıs 2009 Salı

BIRAKIN AÇIKLIYIM! Her Şeyin Bi Şeyi Var










Ne günlere kaldık.



Aciz kalan ademin oğulları artık her şeyi kullanmaya and içtiler. Buna tabi ki bilim de dahil. Pek bir güzel güldürdüler beni, öyle ki sabah sabah -ne var benim için hala sabah- kalkıp uzun zamandan sonra bişeyler yazmaya itti.






Şimdi basit düşünelim.



Yani bizim düşünmemizi istedikleri gibi beynimizin kıvrımlarını kullanmadan, yüzey alanını genişletmeden üstten üstten bakalım bu habere;






'Amann tanrımm kesinlikle evde kaldım, önüme çıkan ilk adama istediğini vermeliyim yoksa doğal iç güdülerimi hiç bir zaman doyuramıyacağım. Hemen kendimi onların arzu ettiği şekilde şeklilden şekle sokmalıyım ki karşıma çıkanı kaçırıp başka aramakla zaman kaybetmiyeyim. Bir de hemen ondan erkek çocuklar doğurayım ki hem cinslerimin gelecekteki temsilcileri tehlike altına girmesin.'






Üzgünüm ama dünya üzerinde böyle düşünecek kadın sayısı isteğinizi karşılayacak çoğunlukta değil.Şimdi de bir başka şekilde bakalım bu duruma;


'Ben mi niye telaş edeyim ki? Sonuçta nesli tükenmekte olan onlar ben nasıl olsa bir şekilde türümü devam ettirim - içimde bi şeyler bir kromozomun bize ayrı türsel özellikler kazandırdığını söylüyor.- Nasıl olsa teknoloji über düzeyde gelişiyor her geçen saniye. İnsan gücüne ihtiyaç azaldıktan sonra erkeklere de ihtiyacımız azalıyor demektir. Zaten ortada bize saldıracak vahşi hayvan filan da bırakmadılar. Bıraksalardı da çoktan evcilleştirmiştik onları da erkekler gibi hihihih.


Evet hanımefendiler eğer evrilirken duygusal özelliklerimizi yitirseydik. Bu burnumuzdan kıl aldırmadan yaptığımız konuşma oldukça gerçekçi olurdu. Şimdiyse sadece eril okurlarımın suratında anlamsız-şaşkın bir ifade bırakıyor o kadar.

Unutmayın ki hepimiz aynı tenceredeyiz ve pişmeden, tatlarımız karışmadan burun bükülücek haldeyiz. -hahah dünyanın en aç insanından aforizmalar-


Erkek kişiler telaş etmeyin! Birazcık çabayla her şey olur. Abartmayın boşu boşuna genlerinizle oynayıp, karşımıza yamuk yumuk gelmeyin annem.


Ve hemcinslerime tek bişey söylüyorum;bu kadar üzülmeyin 5 milyon yıl diyor ayol. O zamana kim öle kim kala. Öte yandan adamların hayatını kemire kemire belki de evrimleştirmişizdir. du bakalım ya belki bişeye benzer :D

1 yorum:

cicada dedi ki...

amaaannn yavrucuğummm benim için erkek nesli tükenmiştir zaten :D
ben tükettim onları nıhahha ben ben ben :D:D