20 Nisan 2010 Salı

1-1

Bir iyi bir kötü haberim var


Tabii ki önce iyisi; müjde bahar gelmiş bundan evde kırkayak bulacak kadar çok eminim.

Kötü haber hiç bir zaman karıncayı bile incitmeyecek kadar iyi biri olmadım. Bu ve benzeri eklem bacaklıları -sivrisinek hariç- hiç bilerek öldürmedim zarar vermemek için elime alıp pencereden aşağı sallandırdım. Üstelik güvenlerini kazanmam sadece önlerinde parmaklarımdan bir barikat kurmam kadar kolaydı çünkü aslında başka bir seçenek de bırakmamıştım. Öldüler mi bilmiyorum ama kötü bir niyetim yoktu.

Gerçekten.
Hadi ama bakma bana öyle lütfen :/

1 yorum:

Kabraxis dedi ki...

hı, neydi o, şimdi yere düşme etkisi varlığın kütlesiyle alakalı. kütle belli bi miktarın altına düştüğünde, çarpma etkisi tamamen ortadan kalkıyor. o yüzden böcekler ne kadar yüksekten düşerse düşsün, bi şey olmuyor gibi bi şey vardı :F