28 Şubat 2009 Cumartesi

bigin

-Sabahları uyandığımda kendimi rüya görmediğime şartlandırmış olarak buldum. gayet de görüyormuşum halbuki.
-'Süprizim var' diye bir mesajla uyandırılmak 'en güzel uyandırılma top 5' listeme yüksek bir grafikle girdi. herkes hayatında 179 kere böyle uyandırılmalı bence.Benim 185 hakkım kaldı.
-Toplu taşıma araçlarında annesiyle yanındaki yabancının ortasında kalan ufacık yere oturan çocuk bizizdir.herkesin fasülyeden de olsa bireyselliğini farkettiği noktadır zannımca. ikinci nokta bir tam bir öğrenci parası uzattılan andır.
-Faust'a teşekkürlerimi bir borç bilirim nedeni yokken sevmediğim insanlara bir neden bulduğu için.
-Devreden lotoda bir umudu paylaşmakmış dostluk. İkramiyeyi ikiye bölüp yapılacaklar listesini yine de beraber hazırlamakmış
-Dikilmiş fidanların tutup yeşerdiğini görmek umut verici bir eylem. Yalnız fazla takip etmeyin bazısı çabuk yaşlandığınızı bazısı zamanın geçmediğini sokar gözünüze gözünüze. Tadında bırakın...
-Uzun zamandır gözkapaklarım kapalıyken güneşi görmemiştim iyi geldi dedim bütün naturalistliğimle 'çünkü çoktandır güneş yoktu!' cevabıyla irkildim, kendime geldim.
-İzmir'de şekerli türk kahvesi kavramında nirvanaya ulaşmış yer Viran Gönüller Kahvesi'dir. Buna kanaat getirdik iki kişi sessiz çoğunluğun sesi olduk daha ne ola yar ola.
-He bi de unutmadan ;
gittiğin yollardan bilerek ve isteyerek geri dönmekmiş ucunda çağırana kavuşucağını bilerek güle oynaya.

Hiç yorum yok: